Bsrbsrrr Bebegimizolsundu ben 1.20 cıkmıstı doktor gebelik yok hazırlık yok demişti ama sonrasında 983 cıkmstı
Fattooss Ben grip olmuştum hastane de kan verdim adetime 5 gün vardı beta 1.20 çıktı 6 gün sonra idrar testinde pozitif çıktı canım Bebegimizolsundu
Bebegimizolsundu Bsrbsrrr ay inşallah benim de yükselir işte ne güzel umut oldun canım teşekkür ederim ☺️
Bebegimizolsundu Fattooss teşekkür ler canım benim bugün adet günüm ama senin daha varmış 1.20 çıktığında hayırlısı bakalım nette de 1 2 haftalık olanlarda çıkabilir yükselebilir diyor
Sedos16 Canlarim benim de doktir adetime 9 gun kala kana bakti ve 1.20 cikti betam. Cok erken bakmadi mi sizce de 😕 ultrasonda rahim duvarimi kalinlasmis gordu sanirim ondan şüphelendi. Sizce ? Heveslenmek istemiyorum 🥺
Bebegimizolsundu Sedos16 daha çok varmış adetine büyük ihtimalle yükselir senin canım Benim adet günüm benim bile umudum var yükselecek diye inşallah gelmez adetim 😂