Denzk evet doktor ilk banada polip oldugu için gebe kalsan bile düşük olur dedi sonra film çekti cm hatırlamıyorum ama çok yüksek değil diye söylemişti gebe kal Bi bakalım dedi bana da folikasit verdi bende şubatın 21 başladım hala devam ediyorum yumurtlama dönemi 23 şubattı değerlendirdik ama nasip değilmiş adet oldum bugun mart 23 de kontrol var doktora söyliycem bakalım nasip belki öbür ay olur folikasit başladım ya bilmiyorum ki ilk olacak olursa