Umrankement Nst de sanci cikip hastaneye yatan varmi . Sanciyi durdura biliyorlarmi ? Taburcu ediyorlarmi
deletedmom209 Umrankement magnezyum takviyesi yapıyor serumla saatte 50 cc yani bir saatte 15 damla falan işliyo bi serum üç günde bitiyo lanet olsun o hastanelere bende hiç işe yaramadı orda sitrese girdikçe kasılmam arttı
Gezginmuallime Evet canım serumla durdurup taburcu ediyorlar uzun süre kalmıyorsun ama haftana da bağlı tabi
Umrankement Gezginmuallime 34+6 cnm dha cok erkn yatisim ypildi 4 nstmde cok sukur sancim cikmadi iki nstm dha var insallh taburcu olurum ya
Umrankement deletedmom209 bnm birinci serumum 2 saatte bitti ikinci 4 saatte yarisini gordum cok sukur . Sancim cikmadi son nstde taburcu olmm lazim tatildeyim hic biseyim burda degil cok mutszm istanbula donmm lazim allahin izniyle ya 😫😫
deletedmom209 Umrankement birinci dediğin magnezyum değil o başka bişey yan etkileri de var o serum bittiği zaman içimde yangın çıktı sandım odada ateşler içinde kaldım fenaydı
Burcusrkn 30. haftamda yattım 6 gün kadar nst de sancılar çıkıyordu o kadar serumlar iğneler haplar verildi zor düştü sancı şimdi ilaçlarla evde yatıyorum, hastane psikolojisi çok kotu hic çıkamiycam sanıyodum ama öyle olmuyor canım inşallah en kısa zamanda taburcu olursun içini ferah tut Allah yardımcın olsun 🌼
Umrankement Burcusrkn seninde allah yardimcin olsun cnm ne guzel evine gitmissin bende bian once evimw gitmek istiyorum ya insallah cikarim bian once 🤲
BarBeyzazer 31+3 te 60-80 arası çıktı yatırıldım 1 gecede durdurdular sonra ilaç tedavisine evde devam ediyorum yatarak geçiriyorum günlerimi
Umrankement BarBeyzazer benim 90 100 arasi cikti ama 4uncu nstde sanci gorulmedi cook sukur 2 nst var daha insallah bisi cikmaz bende xikarim yaaa 😔 insallah senin gibi olurum
BarBeyzazer Umrankement inşallah canım sen hissediyormuydun sancılarını ben karın sertleşmesi dışında acı sancı falan hissetmemiştim nst sonucundan sonra baya bi şok olmuştum🤦🏻♀️
Umrankement BarBeyzazer valla bende hic bisi istemedim baska hastanrye sevk vrrdi yolda belden sanci girdi ama asiri degil . 1 2 kerede hastanrde oldu gecti cok sukur 2 nstdede cok sukur sanci yok ya kaldi 1 nst hayirlisiyla cikicam yarin cok mutlu oldum 😍😍
BarBeyzazer Umrankement oh gözünüz aydın hadi inşallah evinizde dinlenin bol bol hiç yormayın kendinizi ilaç filan verirse aksatmadan kullanın Allah’ın izniyle sonuna kadar götürürsünüz 🙏❤️
Umrankement BarBeyzazer ilac vermedi nstlerim guzel cikti hepsi ama 1 cm acilmam varmis o yuzden yatis istesi tekrar jendi stegimle ayrildim . Suan yoldayim istanbula donuyorum insallah hayirlisiyla gitsem bi 🤲
BarBeyzazer Umrankement doktorunuzun önerilerine uyun inşallah sağ sağlim kucağınıza alırsınız yavrunuzu ❤️🙏
Umrankement BarBeyzazer uyamazdim canim imkansiz sartlar cok ters herseyimiz orda esimde orda . Zaten sahsi arabayla gidiyoruz bakalim suan bi problem yok cok sukur
BarBeyzazer Umrankement he anladım evde bol bol dinlen yorma kendini yatar pozisyonda ol hep çok etkili gerçekten