Sabinaa12 Kızlar hep önüme hamilelerin sık sık idrara çıkma sorunu çıkıyo.Amma ben sık sık çıkmıyorum günde 3 4 dafa suyu fazla içen biri diyilim acaba buna göremi sık çıkmıyorum?
Imasleeper Sabinaa12 evet o haftalarda biraz daha az miktarda tuvalete çıkma süresi ama miden bulanmıyorsa felan suyu iç kesin enfeksiyondan korur bebeğin için faydalı
Merve0004 Sabinaa12 ben 15 haftalık olcam 2 gün sonra günde 1 bucuk litre rahat içiyorum ama nasıl çişe cıkıyorum üfffff
Minigim38 Ben suyu ictigim yerde tuvaletim geliyor😁😁 gece daha cogalıyor tuvalete git gel yapmaktan uyuyamıyorum🤦♀️😌
Sabinaa12 Imasleeper teşekkür ederim yok hiç bir belirtim yok.Midem bulanmıyor her zamanki gibiyim deyişiklik hiss etmiyorum dün vajinal ultrason yaptılar hiçbirşey gözükmedi 1 hafta sonraya gel dediler inşAllah gözükür,normal gebelik olur 🤲🤲🤲
Imasleeper Sabinaa12 inşallah da yaşamazsın canım benim 6. Haftada başladı 34 de hala ilaç kullanıyorum kusmamak için suyunu ihmal etme inşallah bebişini de en kısa zamanda görürsün ❣️
Sabinaa12 Imasleeper sağlıkla kucağına al inşAllah🤲🤲bende belirti görmeyince kötü oldum ben hamileyimse neden belirti yok diye.İlk hamileliyim ve uzun zamandır tedavi görüyorum inşAllah bişey olmaz dua edin bana🤲🤲🤲❤
hukukcuanne_06 Ben 4.haftada hamile bile olduğumu bilmiyodum😅 sürekli uyuma hali dışında bi belirtim yoktu. 6 7.haftalarda başlamıştı belirtilerim. Siz su içmeyi ihmal etmeyin tiksinmiyorken yiyebilirsiniz sevdiğiniz her şeyden yiyin keyfinize bakın 🙂
Sabinaa12 hukukcuanne_06 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşAllah🤲🤲bizimkisi aşılama yolu ile o yüzden erken bildik