Ebru03 tavsiyem kabin boy almanız tek yönler ama 0-4 yaş aralığında kullanılıyor ve 2. Araba alma ihtiyacı hissetmiyorsunuz. Travel sistemler belli bi zamana kadar kullanılıyorlar daha ağır ve çift el kullanarak müdahale ediliyorlar genelde ve 2. Araba alma ihtiyacı hissettiyor bi yaştan sonra. Hamilton R1 inceleyebilirsiniz tek elle katlama, hafiflik, kabin boy uçaklarda içeriyi alıp dolaba koyabiliyorsunuz, yeni doğanda puset kullanmak zorunda değilsiniz ben hamilton R1 aldım ve tam yatar pozisyonda (reflü yatağı açısıyla) içerisine puset pedi yerleştirip doğduğu andan itibaren kullanacağım.