sendekimsinnn Canım ben e bebekten emzirme sütyeni aldım 😂😂😂 hem teli yok hem de sütyen şeklinde ya rahat şu an İçin. Sporcu atletleri gibi olanlardan almıştım ama onlarda rahat edemedim sütyen yok gibi sarkma olabilir diye. Ama telli kullanmamak gerekiyormuş e bebektekini öneririm