sherlock Kızlarr hep normal doğum düşünürken bebek kilosu 4ü aşınca yarın sezaryene gireceğim. Hastane çantamı her şeyi normal doğuma göre hazırlamıştım. Eklemem gereken bir şey var mıdır çantama? Tecrübeli anneler beni aydınlatsın lütfen ☺️
iki_melek_annesi sherlock Normal doğumla aynı sadece bunda ameliyat olacan ayrıyeten farklı bişey koymana gerek yok ☺️
Pervinkbln_ sherlock depend Göğüs pompası(sezeryanda geç süt gelme olasiligiyla) 2 gün yetebilecek kadar kendine ve bebeğe kıyafet Ağiz mendil En az 15 adet bez Muslin bezi Battaniye Çorap Islak mendil Bunlar çok gerekli şeyler
Deletedmom727271 Hasta bezi al canım bizlerin kanaması normale göre fazla olabiliyor baya işe yarıyor. Bir de büyük beden iç çamaşırı alırsan sıkmaz bölgeni. Nescafe ve hoşaf da işe yarıyor baş ağrısı gaz için😊 sağlıklı doğumlar dilerim 🌼
sherlock Deletedmom727271 canımm teşekkür ederim depend almıştım. Rahatsız etmez dikişleri inşallah. Kahve de alayım 👍🏻
ozomom Bende plansız sezaryen oldum hem de sabah kontrole gidip öğleden sonra 😂 Gaz çıkarmak için kayısı hoşafı yapıp götürebilirsiniz çünkü gaz çıkarmadıkça katı gıda yemek yasak o da sütü etkiliyor yiyemedikçe
Deletedmom727271 sherlock bir süre yatacağın için hasta bezi koyuyorlar altına kanamana bakıyorlar. O zaman baya iş görüyor. Külotlu alırsan ayağa kalktığında giymesi daha rahat olur senin için sıkmıyor da. Büyük olması avantaj tabi 🌼
Ebrufatih sherlock benimkinde karın çevresi hep önde 36.haftaya girerken kilosu 3 di haftaya gideceğim kontrole baklaim siz 38 de mi sezeryan olacaksınız
Tugcesevimli sherlock hayırlısı olsun korkmayın ben 30 um benim mümkün değil normal olmam sizin gibi önden gidiyor hem de özel bazı durumlar var normala vücudum çok musaitti kendimde antrenörüm ama nasip biz karar veremiyoruz herşeyde vardır bir hayır sağlıkla gelsin inşallah 🕊️🥰🤍