22 haftalık hamileyim çorluda cinsiyet için iki doktor kız bebek dedi. Bugün edirnede detaylı ultrason için gittiğim cihan beyde bebeğimin erkek olduğunu öğrendim , çorluya dönünce başka bir doktora daha muayene oldum oda erkek bebek dedi , sizce bir daha değişir mi 😂 Başına böyle olay gelen var mı ?