Deletedmom_85 https://imgyukle.com/i/EBPDbS https://imgyukle.com/i/EBPpDG Kızlar bugun test verdim sonuçlar çıkmış. Anormal durum var mı? Ben göremedim bide siz bakın sınırda olan şu şöyle olsa daha iyi dediğiniz. Bide adet zamanı veriliyor ya benim bugun ilk günü aslında ama doktora bakmaz diye ikinci günü dedim. Önceden adet zamanı verdiğimde prolaktin 27 çıkmıştı değerim düşmüş mü yanılma olmaz dimi adetin ilk günü diye
Asyarslan60 Deletedmom_85 kuzum bence lh ve fsh birazcık yüksek Tabiki doktorun daha iyi bilir ben anladığım kadarıyla prolaktin de gayet güzel
Deletedmom_85 Asyarslan60 Kadınlar için normal LH değeri; foliküler fazda 1-18, siklüs ortasında 20-80 ve luteal fazda da 0,5-18 IU/L aralıklarında normal kabul edilmektedir. Benim ki normal aslında?
Asyarslan60 Deletedmom_85 mesela bende Pco var benimde lh 13 fsh 10 Ama sen sanırım yumurtlama çatlama görmüştün testler de ☺️O yüzden sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ben hiç kafanı karıştırmayayım canım bilenler daha iyi yorum yaparlar 😚❤️
Deletedmom_85 Asyarslan60 anladım canım bende hiç anlamıyorum da. Diğer sonuçlarla bunun arasında baya fark var 🤷
Deletedmom_85 Deletedmom_13 yüksek olması neye sebep olur ki pek anlamıyorum. Yarın gösteridem sonucu
Asyarslan60 Deletedmom_85 evet diğer sonuçlarına göre fsh lh yükselmiş biraz Fsh 10 dan küçük olmalı demişti doktorum bana tabi sen kendi doktoruna danış Ara ara dalgalanma olabilir , bitkisel bısey kullandıysan o yükseltmiş olabilir 🤔
Asyarslan60 Deletedmom_85 yumurta büyümesini kalitesi olması çatlamasını fsh lh sağlar kuzum yanlış olmasın ama ben öyle biliyorum😚
Deletedmom_85 Asyarslan60 evt keçiboynuzu özü pekmezi tüketiyorum arı sütü bal polen propolis karışımı bide. Alls alla bitkisel yemekle yükselmesi nasıl Bi bağlantısı var acaba. O hormon yüksek olursa ne gibi sorun teşkil eder bilgin var mı canım
Deletedmom_13 Deletedmom_85 evet bazı bitkiseller hormonları etkiliyor ve doktorlar önermiyor. İlaç verir size , önemli birsey yok
Deletedmom_85 Deletedmom_13 Bi danışayım doktor ne diyecek bakalım. Ama bu sonuçlar hamile kalmaya engel değil dimi? Sıkıntı olsa zaten kırmızı yanardı diye düşünüyorum hepsi yeşil