Happymami katılıyorum adetten önce test yapmamalısınız zaten, hamile olsanız bile belki kimyasal gebeliğe dönücek ve daha çok üzülücekseniz. Bat’dan itibaren 4. Gün kan verdiğimde 23 çıktı değerim eğer bundan önce versem bende 0 görürdüm kesin. İnşallah bu ay olmuştur daha çook erken test için❣️