Deletedmom455465 Kızlar ilk defa kapıcı olan bir eve taşındım. Çöpleri topluyorlar akşam. Yeni tasindigimiz için çöp biraz çok oldu ivir zıvır 2 3 poşeti buldu. Çok olduğu için kendim mi atsam diye düşündüm. Sizce laf söz olur mu? Bu çöp toplamanın bir ölçüsü var mi.mesela sadece 1 poset gibi
Smyye1B Deletedmom455465 İlk taşıdığımızda büyük koli vb. Olan şeyleri kendimiz atmıştık ama ufak tefekse sorun olmaz.
Deletedmom7373700 Deletedmom455465 yooo niye laf olsın ki canım bende 5 ay önce taşındım yeni diye çok ıvır zıvır çıktı karton kutu özellikle koydum hepsini güzelce iç içe geçirip bazen aşağı ineceğimiz zaman kendimiz attık bazılarını ama genelde koydum hâla da kargo gelir büyük koliler falan normal günlük çöp harici koyuyorum kapı önüne 5.katta oturuyorum asansör var ama çöp konteynırı da uzak evime sonuçta görevi
FSCMK Deletedmom455465 Ben günlük çöp atmam 3 4 güne bir toplu atıyorum 3 4 poşet bazen unuturum atmayı öyle çok olur yani sorun olmaz merak etme o onun görevi canım
Mysaa Deletedmom455465 yo olmaz sadece alan kişi içinden söylenirse söylenir 😀 o da söylenme olayı tüm mesleklerde var zaten 😀
Bebek-C Çöp dediğinizin içinde koli filan varsa onların işine bile gelir. Çoğu apartman görevlisi onları ayrıca toplayıp satıyor. Annemlerin apartmanda öyleydi adam Bodrum katta biriktirip ara ara kamyonet çağırıp satıyordu. 😀 Normal çöpse bile her gün olacak şey değil sonuçta hem onların da işi bu alacaklar mecbur. Yeterki delik olmayan akmayan poşetlerde olsun temizce.
esradgn123 Deletedmom455465 Ben de kapıcı olan evde oturuyorum İlk taşındığımda benim de çöpüm çok oldu Hatta adamın hoşuna gitmişti kartonları topluyormuş zaten
hukukcuanne_06 Ben ilk taşındığımda kolileri kendiniz atar mısınız demişti ancak çöp miktarından ötürü bi sorun yaşamadım, büyük büzgülü çöp torbasında toplayarak atıyorum her gün çıkarmam bazen 2 büyük torba çıkarıyorum bi şey denmedi çok şükür.
Deletedmom7373700 hukukcuanne_06 neden siz atacaksınız kartonu paraya gelmeyince al yarısını senin demiyorlar ama 😂
hukukcuanne_06 Deletedmom7373700 aidat çok cüzi bi meblağdı apartmandan biri yapıyodu apartman işlerini o yüzden sanırım öyleydi🤭 annemler de çok sorgulamadan indirdiler😅