Tubagnl Merhaba kızlar, 7+3 günüm kalp atışını duyamadık, doktor salı gününe tekrar bakalım dedi. Benim gibi 7 haftada kalp atışını duymayıp sonradan duyan kişiler var mı? Çok moralim bozuk:(
benimmdunyamm Tubagnl valla 6+1 de gittik gördü doktor atışı ama duyamadık eğer kalp atışı varsa sen duyamasan bile doktor orada atışı görüyor söylemedi mi hiç atış var diyeb
Happymami Tubagnl 8.haftada duydum canım Belki geç döllenme de olabilir bebek geriden gelebilir o zaman çok normal bekle biraz daha bakalım ne olur 🌸
Tubagnl benimmdunyamm evet duyamadı ama söyledi ultrasonda yavaşta olsa bir hareketlilik atış var. O yüzden salı tekrar bakalım dedi ama çok endişeliyim. 5 denemem ve ilk kez hamilelik gerçekleşti. O yüzden çok çok korkuyorum
benimmdunyamm Tubagnl duyarsın canım ben 6+1 de baktı duyamadık gördü atışı 8+4 de gittim o zaman dinledik de
Tubagnl Happymami inşallah öyledir. Artık bekleyeceğim yapacak bir şey yok. Zaman nasıl geçecek bakalım. Rabbim hangisi hayırlısı ise onu nasip etsin inşallah.
Tubagnl benimmdunyamm ay hadi inşallah benimkide öyle olur yaa. Çok moralim bozulmuştu. Ama 7 haftada duymayıp 8. Haftada duyan çok inşallah bende o talihlilerden olurum.