Ozummm41 Arkadaşlar tavuk etinden de toksoplazma bulaşır mı? Ben az bi tavuk etini elimde doğradım doğrarken bıçak baş parmağımda çok hafif kesikler açmış ama acı falan hissetmedim , yüzeysel yani. Bu şekilde bi şey bulaşabilir mi😕
Villanelle Marketten aldıysanız tavuğu ihtimal çok düşük çünkü oradaki tavuk etleri fabrikalarda çok fazla teste tabii tutuluyor. Köy tavuğu ise risk var
Villanelle Ozummm41 virüs olduğu için kan yoluyla bulaşabilir. Siz kanamamış deseniz de mikro çapta bir kanama var mı bilemezsiniz. Ama önce bıçağın virüse temas etmiş olması lazım
Deletedmom455465 Ozummm41 valla 10 yaşımdan beri her bayram et dograrim bir suru de elimi kestim. Kan verdiğimde önceden gecirmemişim bağışıklıgim yok yani eğer bu kadar basit bulassaydi ben coktan bağışıklık kazanmis olurdum
Ozummm41 Villanelle anladım o zaman test yaptırsam iyi olacak heralde .😕😔 Bu konuda bilginiz var mı kaç gün sonra test vermek gerek
Ozummm41 Deletedmom455465 ay inşallah öyledir bu toksoplazma konusunda resmen paranoyak oldum hamilelikte