Baliminannesii zararlı değil yararı olsun diye veriyor zaten doktorlar. ben de demir ilacı, dvit, vitamin hapı kullanıyorum bunlar aslında ilaç değil takviye güçlü kalmamız için. Ekstra 3 tane prilam ve progestan da alıyorum. Doktorunuzu iyi seçip güvenmenizi öneririm onlardan başka içimizi rahatlatan olmuyor vallahi ya 🤷♀️