hilalsahin35 Kızlar sezaryen doğum yaptım sezaryen sonrası kaçıncı günde korse kullandınız birde kullanıp memnun kaldığınız korse markaları nedir?
Hilalbasak hilalsahin35 3 Gun taktim ben canim belden oturtmali olabi cok da iyi oldu simdi 46 gunlugum hic gobegim yok
hilalsahin35 badeninannesiii owli alacagim bende beli destekliyor sezaryan sonrasi emzirme doneminde kamburlasmaya basladim dik duramiyorum beli destekliyor olması daha iyi