Melekk8 Kızlar reglden sayarsak bugün 12.gün hala yumurtlama testinde silik çıkıyor biraz stres olmadım değil 🥺
Burcu0707 Melekk8 adetin duzenli degilse neden stres oluyorsunki zaten adet sorunlu Testlerde bu yuzden var zaten pozitif gorene kadar devam et birde cok odaklanma 30 gundede poztif olur 20 gundede merak etme ilacsiz adet oluyorsan o gelir bol sans
tatlisbirkiz Melekk8 bende bu ay ovulasyon testi denedim normalde çok düzenli adet görüyorum arada bir günüm değişiyor ve bu ay tam 32. Günde yumurtlama gördüm canım adet olana kadar devam etmelisin
Gulcingezer Melekk8 zaten 14. 16. Gunler arasi genelde olur yumurtlama bekle stres yapma stres daha cok erteler cnku
Melekk8 Burcu0707 teşekkür ederim ilaç kullanmadan oluyorum genelde 40 günü buluyor ama yine de yumurtlama olmaz diye korkuyorum herkes 8-9 gün yumurtlama görüyor
Merveberill Şu testi bende anlamamıştım bir türlü reglim düzenliydi ama hep silik çıkıyodu becerememiştim bir de stres oluyorum diye bıraktım sonra
Melekk8 Merveberill bende ilk defa kullanıyorum benimde çok anladığım söylenemez adetim düzensiz olduğu için deniyorum😂
Merveberill Melekk8 valla ben internetten araştırdım adetin başlangıcından itibaren 11-17 günler arasını değerlendirin yazıyordu ona göre denedik hamile kaldım çok şükür 😂
Melekk8 Merveberill anladım benim düzensiz olduğu için pek güvenmiyorum uygulamaya elimde test vardı deniyorum işte hakkımızda hayırlısı🥰