Zeynep0806 bu haftalarda kahverengi leke çok normal. Sancınız yoksa ve bebişin hareketleri yerindeyse hiç korkmayın. Bende de olmuştu ve ebem bunun iyi bişey olduğunu söylemişti. Doktoruma da danıştım, çok normal olduğunu söyledi. Bebeğin Rahim ağzına baskı yaptığının, doğru yerleştiğinin ve rahat geleceğinin göstergesiymiş sanırım. Ebeme söylediğimde “bu harika bişeyyyy” diye tepki vermişti hatta 😂 Yani sancı, kanama ya da bebek hareketlerinde bir problem yoksa sorun yok 🥰