yerimseniben34 ressamistanne doğrudur herkesin ayrı bir derdi var Allah sonumuzu hayır etsin inşaAllah
Sedaaaa2 ressamistanne yaa yandık benımde 40 doldu iki gune bi gidiyoruz 3 gün nasıl dayancaz bi de haftasonu 5 gün Allah korusun bişey olsa napcaz vebali kime 😩😩
HazalS benimmdunyamm ben bugün aldım özel hastaneye randevu 16 şu için ama hiç öyle birşey demediler sadece devlet hastanelerinde var sanırım
Afra_123 Bu doktorların grevinden bıktık. Onlar kendi üzerlerine düşeni yapmıyorlar . Burda magdur olan halk siyasete bişey olmuyor grevlerini başka şekilde yapsalar ölürler mi. Biz aylardır devlet hastanesinde ya doktor bulamıyoruz ya numara sagolsunlar randevularda hep kapalı. Sürekli özele gidemeyenler ne yapsın. Sağlık bu ağır vebal kapsıyor kimsenin iki kuruş döner sermaye için koca bı halkı mağdur etmeye hakkı yok. Bide gerine gerine hipokrat yemininden bahsediyorlar 😏
ressamistanne Afra_123 ama bunun sebebi doktorlar değil ki.. Siz evladınızı onca yıl okutup doktor yaptıktan sonra; siyasi olanaklarla bi yerlere gelmiş beş para etmez insanlar altında ezilmesine izin verir misiniz? Veya sürekli mobbing altında kalmasına, değer bilinmeyip hasta ve yakınlarından hakaret, şiddet görmesine gönlünüz razı olur mu? Doktorların tepkisi halka değil ki bakanlığa. Halkımız sadece para için olduğunu düşünüyor. Öyle değil. Gerçekten anlamak istiyorsanız en yoğun acile bir sandalye atın ve izleyin :((
Sedaaaa2 ressamistanne şikayst degilde şimdi 40 haftam doldugu için 2 güne bir muayeneye cagrılıyorum pazartesi ve çarşamba gitmem gerek normalde e gitsemde bakmıcaklar ki çarsamba 41 oldugu için suni sancı ile dogum baslatılcaktı napcami bılmyrm
ressamistanne Sedaaaa2 yaaaa :(( devlet hastanesi ise yarın hastaneyi arayıp doktora bağlanmayı isteyip doktorunuza sorun mutlaka.. özelde kendiniz ulaşın doktorunuza.
Limonzeytin 2 doktora gidiyorum biri özelde biri devlette devletteki doktorum 14,15,16da çalışmayacaz dedi 16 sndaki randevumu iptal ettim bende iptal et demşti. Zaten devlette randevu bulmak zor oluyor. Özellerde grev olmaz sanmıyorm devlettekilerde oluyor.