Miray_ylmz54 Bu 2. Gebeliğim ve şu dönemim cok zor geçiyor sürekli bulantım oldugundan dolayı cok fazla keyifsiz ve mutsuzumm bu durumun geçmesini istiyorm biran önce benim gibi olanlar varmı 🖐️
Deletedmom455465 Miray_ylmz54 off 6,7 ve 8. Hafta aynı sizin gibiydim Rabbimin zoruna gitmesin keşke olmasaydı bile dedim o kadar kötüydüm ki anlatamam hayatimin en kötü gunleri arasinda olabilir. Şuan 12 haftaligim bulantim %60 azaldı bazen akşamları oluyor.
hemsiree Miray_ylmz54 ben de daha bugün gittim prilam verdi umarım geçer hiç keyfim yok yüzüm hep asık mutsuzum yemek yemek tek zevkimdi çünkü 😄
Htcerdogn Miray_ylmz54 valla inan 20. Haftama kadar böyleydim. Şimdi bulantılarım geçti bebişin hareketlerini hissediyoeum yavaş yavaş hazırlıklarını yapıyoruz derken heveslenmeye mutlu olmaya başladım yoksa sabahtan akşama kadar ağlayıp yatıyodum
Esra33-34 Deletedmom455465 benımde ıkıncı gebeliğim 5-6-7-8 hafta bunalımdaydı gerçekten depresyona girmiştim sonrası alıştım suan 11 haftalıgım. Gebeler bu haftalarda depresyona giriyonus gercekten
Deletedmom455465 Esra33-34 Ben de çok mutsuzdum ya hormonlarimiz artisa geciyormuş ya ondan sanirim. Suan bende duzeldim ama hala eski iştahım yok cabuk doyuyorum birde 4 kilo verdim
Esra33-34 Deletedmom455465 bende 3 kg verdım canım ya mahvoldum kusma bulantılardan doktorum prilam dr verdı o hapta iyi gelmedı suan daha 11 haftamda kusmam bitti mide bulantım azaldı ama iştahım hala artmadı. Insallah iştahımız yerıne gelir guzelce besleniriz