Gizemgizem25 Uyandıgımdan beri baş ağrım geçmedi tat koku alabiliyorum fakat geniz akıntım var boğazlarım acıyor hafif covit olmus olabilirmiyim ağrı kesicide içmek istemedim 14 haftalık hamileyim
Ozum12 Gizemgizem25 aşırı baş agrısı bacakta vs eklem agrım olmuştu benim covid geçirdiğimde test verin isterseniz ama pozitifseniz bile ilaç kullandırtmıyorlar bol meyve su tüketilmesini söylemişlerdi sadece parol içebiliyorsunuz
Esra33-34 Gizemgizem25 gecmıs olsun canım bende dün üşüme titreme eklem ağrısı boğaz agrısı genız akıntı hepsı bıanda cıktı hastaneye gittim serum aldım kandan antikor cok yüksek cıktı kovid geçiriyomusum meğersem. Ama serum hemen topladı benı iyiyim bugün
Marsmelov Gizemgizem25 benim de genzimde yanma vardı sonra burnum tıkandı öksürük başlayınca bugün teste gittim pozitif çıktı, umarım sizinki aynı olmaz, test yaptırmanızda fayda var.
seri4270 Gizemgizem25 Olabilirsin canım hemen test ver ki kan sulandırıcı başlansın çok önemli hamilelikte
Gizemgizem25 Esra33-34 bende eklem ağrısı üşüme ateş falan yok sadece geniz akıntısı geçmeyen baş ağrısı boğaz ağırısı var aşırı korkuyorum ağrı kesici içmeye korkuyorum bitane minoset içsemmi bilemedim 😢
Tanemim-2020 Marsmelov biz hamieler vitamin falan da kullanamıyoruz sanırım decavitide ben içemiyorum nasıl olcak bilmiyorum
Arzu24 Marsmelov burun tikanikliginiz nasıl acaba benimde tıkalı ama hamilelikten mi bilmiyrm hiç biseym yok sadece burumn içi şiş gibi gece tikaniyo sadce
Tanemim-2020 Merhaba 14 haftalık bende evde babam korona aynı evde yaşıyoruz kızım grip baş ağrım hafif bogaz yanmam var henüz teste gitmedim 😏
Marsmelov Tanemim-2020 ben takviye Best VM kullanıyorum uzun süredir doktorum önermişti 37+4 teyim, siz doktorunuza danışın isterseniz vitamin desteğini
Marsmelov Arzu24 koku, tat kaybım yok benim de nefes alırken zorlanıyorum gece özellikle, ilk üşüttüm sandım vücudumda ağrım olmadığı için ama maalesef öyle çıkmadı
Arzu24 Marsmelov benim hangi tarafa yatarsam o tarafım tikanyo demekki benim hamilelikten kuru kuru tikaniklik
Gizemgizem25 seri4270 kan sulandırıcı gebeliğimin basından beri kullanıyorum allahtan ama cok korkuyorum bebeğime bişey olur diye bu bas ağrısı berbat uyandıgımdan beri hala geçmiyor 😓😓
Hazaldrgn Gizemgizem25 covit yeni atlattım baş ağrısı ve boğaz acısıyla başladı ilk testim negatifti sonra bel bacak ağrısı oldu tekrar yaptırdım pozitif çıktı
seri4270 Gizemgizem25 yok korkmayın bende geçirdim hamileyken bir sıkıntı olmadı şükür siz test verin ama antibiyotik felan yazar doktorunuz