Srdm Kızlarr erken gebelik testi yapmıştım silik pozitif çıkmıstı bugün tekrar yaptım yine silik ondan bi tık daha silik idrar birikmesiyle bi alakası olabilir mi ilk testte 2.5 saat falan girmemiştim hiç lavaboya???
_anne_kuzusuu00 Srdm benimde ilk yaptıgum saat 15.00 dı silik cıkmısdı ertesi gün sabah yaptım o biraz daha silik cıkdı ama hemen kan verdim 82 ile bebişimi ögrendim bence kan ver canım
Srdm Srdm ikinci testim bu  ilk testim de bu  bunu salı günü yapmıstım
Sert1110 Srdm bende böyle çıktı cnm ilk 5dk da çıktıysa doğrudur emin olmak için kan ver gidip ben betam 26yla öğrendim şuan 20+6 haftalık olduk
Srdm _anne_kuzusuu00 kan verdim ilk testte gördüğüm gün ama hala çıkmadı sağlık ocağı baya uzattı işi
Srdm Emedko evet birini sabah ilk idrardan sonra geri uyudum 2,5 3 saat sonra yaptım hiç lavaboya girmeden bi bardak su içmiştim, bugünkünü 1 saat kadar önce yaptım ama sıvı tükettim yarım saat bi saat öncesine kadar hem lavaboya da girdim
Emedko Srdm evet cnm etkilemiştir o . Ama hamilesin çizgiler görünüyor . Erken gebelikler doğru sonuç verir . Kan testi de ver kesin öğrenirsin.
Srdm _anne_kuzusuu00 inşallaah kan sonucumu görmeden de kesin gözüyle bakmıyorum umarım yarın çıkar 🙏🏻😊