Seymasezer 6464_iiiaakk devlette zorla normal yaptırmıyorlar. Normal doğum yapabilecek kadar açıklığın varsa sezaryene almıyolar. Ben kolumdan bile iğne aldırması var diye hastanelerden kaçan insandım normal doğum yaptım. Sancın çok olduğu için ne kesiyi nede dikişi hissetmiyorsun zaten uyusturuyolar. Hiç korkma. Ben Zeynep kamilde yaptı yaptım gencecik ebeler vardı hadi bitanem hadi canım diye doğurttular cok iyidi
Handuuss88 Ya ben 39.uncu haftama bugün girdim ne belde,ne kasıkta sancı belirti vs yok.Duruöu benim gibi olan var mı? Normal doğum istiyordum gidişat ne olur acaba yarın kontrolüm var.Merak içindeyim.
Renginnnn Handuuss88 benimde 39+3ayni sekildeydim dün gittim suyum azalmış yarın bida gidicem belki doğum u başlarız dedi doktor
Seymasezer Reisezg tuvalete hemen giddbiliyoshn büyük tuvaletin zaten gelmiyor hemen katı biseyler yemediğin için. Ama o biraz zor oluyor yalan yok. Katı yememeye calıs kabız olmamaya calıs bide
Seymasezer Tugbayknmz hiçbir sıkıntı olmuyor zzten kendiliğinden eriyen dikiş atıyolar 40 ın cıkana kadar toparlanıyor dikişler
emirem24 Seymasezer biraz özel olacak ama dikiş izi kalıyormu bi bozukluk oluyormu hiç dikkat ettinizmi
Tugbayknmz Reisezg yok bizdede net bir tarih sadece normal doğum isteyip istemediğimi sordu o kadar muayenede de biraz kastım kendimi kasma kendini bebek inemez dedi doğumda beni dinlicen dedi ıkın dediğimde ıkınıcan felan dedi salı tekrar muayne var bakalım ne dicek
Tugbayknmz EryaCa evet kesinlikle ama normal doğumun toparlanması daha çabuk olduğu için normal istiyorum son dk sıkıntı çıkmazsa inşallah 🙏🏼
melek-_1212 Tugbayknmz SutlacimiYedimmiBen SutlacimiYedimmiBen Leselis Peki normal doğumdan sonra açılma oluyor mu yani vajinada genişlik söz konusu mu
Tugbayknmz melek-_1212 araştırdığım kadarıyla 6 ay kadar bir sürede eski halini aldığını söylüyor doktorlar ama benimde ilk hamileliğim tecrübeli anneler yorum yapması daha doğru olur
Seymasezer melek-_1212 afedersin benim cinselliğim çok zor oluyodu normal doğumdan sonra rahaatladım çok az bi açılma oluyo bence
erdem_agah Tugbayknmz ağrılar zor evet ama baştan sona tüm sancı sureci değil. Sadece dakikada birkaç kere girmeye başladığı doğuma az kaldığı o anlar zordu bence. Ona da sabrediyorsun o an çünkü yapacak başka birşey yok 🤭 beni doğumdan çok dikiş zorladi ama etimin yapısından dolayı. Herkesin aynı olmaz tahminen. Ha birde hemoroid 🙈 umarım siz böyle bir sorun yasamazsiniz. Şimdi ikincinin de normal olmasını cok istiyorum. Sezeryan dan korkuyorum bende 🤷
SutlacimiYedimmiBen Efff bebek bebektir zoru kolayı yok bnce hele cinsiyete hiç bakmıyor kafa çapı önemli
aannepandaa Tugbayknmz sancı çekerken zor olsada suyum geldiği anda sancım bitti. 1 5 ıkınmada bebeğim geldi ve hiç anlamadım bağırmadım. Ondan sonraki süreçte bebeğim kucağımdayken plasenta çıkışı vs anlamadım bile. Bi kaç dikiş vardı ama hiç zorlanmadım ağrı vs hissetmedim. Zaten doğumhaneden bebeğim kucağımda dr kolumdamyürüyerek çıktım ve odama gittim.