Dün eşim pozitif ben negatif cıktım. Ama dün hafif bugün yogun bi boğaz ağrım var yutkunamıyorum bile bol bol c vitaminli meyveler yedim tavuk suyu corba ictim gargaralar yaptım hicbiri fayda etmedi:( böyle semptom yaşayanlar sizce yarına daha iyi olur mu gece uyutmadı hiç ağrı:( doktor 5 gün sonra tekrar test yaptır pozitif cıkarsa kan sulandırıcıya baslarız dedi testi yarın mı tekrarlasam yoksa beklesem mi kararsızım