Merveyoldas13 çok geçmiş olsun canım Rabbim bir daha göstermesin. Tekrar bebek düşünmeden önce iyi bir kadın doğum doktoruna git maddi imkanın varsa özele yoksa üniversitelere, genetik test ve kan pıhtılaşma testi yaptır onlar temiz çıkarsa rahim filmi falan çekiliyor hepsini sırayla yaparsın. Benim de 2 kayıp var bize 3 düşükten sonra test yapılıyor dendi mesela 3.ye gebe kaldım ama gebeliği öğrendiğim andan kan sulandırıcı hap ve progestan kullandım. Çok şükür herşey yolunda Allah isteyen herkese versin inşallah