Mrb arkadaşlar ben 14+2 haftalık hamileyim 2, yaşında da bı oğlum var .ilk doğumdan sonra o dikis ağrısı ve makat ağrısından otururken kalcami kaldıramıyodum. Şimdi de aynı agiriyi yaşıyorum otururken kalkamıyorum makat ağrısından.acaba neyden dolayı bilgisi olan var mı