Irmm2816 Regl ye 6 günüm var bugün hem ovulasyon hem gebelik testi yaptım ama gebelik testinde kuruma çizgisi çıkmış suya tuttum ama gitmedi ama 3 saat sonra çıktı valla kafayı yicem herhalde 😔 testleri atsam bi bakar mısınızzzz
Nergissi Irmm2816 adete çok var bence ya kan verin yada bekleyin netleşmesi için. Olma ihtimali yüksek gibi inşallah vardır
Deletedmom_7 Irmm2816 canım eğer gebelik varsa o çizgi hemen çıkıyor 6 gün de çok uzun bir süre gecikmen olunca yapsan en azından garanti bir sonuç alırsın.
Deletedmom_7 Irmm2816 çünkü benim reglden 2 gün önce verdiğim kan testi negatifti onu da doktorum tahlil isterken arada istemişti gebelik için yaptırmamistim. Ama 8 gün geciktim bir daha test yaptım pozitif. Adet gecikmesinden önce yapılan kan olsun idrar olsun hele hele kaset test hepsi hatalı çıkıyor kendimden şahidim.
Eldgrn Irmm2816 tekrar yap burdan hiç kurumuş gibi durmuyor bı tane daha yap 10 dk bekle bu kuruma çizgisi ilk defa bu kadar net olanı goruyorum ben kan ver yarın olmadı ama bence imkanın varsa 1 tane daha yap
Eldgrn Eldgrn LH testi hamile olup olmadığını deneyen olmuş çoğu da 2. Çizgi daha koyu oluyor yazmış şimdi jeton düştü HCG testi zannettim ben
CansuDRY Irmm2816 Maalesef, bariz kuruma. Lh testiniz de yeterince koyu değil. Hamile olanlarda lh testinde T çizgisi C’den çok daha koyu oluyor. Ama adetinize daha varmış. Elinizde başka testler varsa koyulaşmayı takip edin.
Irmm2816 Eldgrn evet bende ondan ikisinide yaptım 6 günüm kaldı ve ben şimdi yumurtluyorum herhalde bilemedim sormak istedim
Irmm2816 CansuDRY öyle yapacağım burdaki arkadaşlar yumurtlama demişti ama devam edeyim olana kadar en azından
Irmm2816 Deletedmom_7 doğrudıur haklısın ama vücudumda benek benek kızarıklıklar oluşmuştu geçiyor diye önemsemişimtim ama baktım sanki ufak ufak çoğalıyor ondan gideceğim ama ilaç verirse ona göre kullanmak adına yaptırabilirim o da dediğin gibi gerçi ne kadar doğru sonuç verir 😊