Baktım erkek için açanlar olmuş bende açmak istedim. 27.hafyamdayim çok şükür..
fakat hala daha isimde kararsizim araştırıyorum hep aynı isimler var sanki çok sevdiğim isimlerde en yakın akrabalarımda… Valla aklınıza gelen varsa anlamı güzel soylenisi güzel paylaşırsanız sevinirim… İlla ki çok birbirine uysun diye de uğraşmıyorum açıkçası…