yesilkedi neden kullanıyorsunuz doktor bana hiç kan sulandırıcı vermedi gebelikte içilmesi mi gerekiyor
Leylasiva21 yesilkedi iki kez düşük yaptım genetik testi yaptım kan pıhtılaşma çıktı o yüzden 4 haftalik hamile olduğumu öğrendim günden beri her gün igne kullanıyorum doğuma kadar devam edecem