Melek06345 Kızlar adetim 2 gün geçti 3 dk içinde silik bar yok arası bi çizgi çıktı 🥺🤔 https://imgyukle.com/i/EsbFPS
Eldgrn Melek06345 ben birşey göremedim canım başka biraz daha bekleyip tekrar yap istersen yada kan testi ver daha sağlam olur geç döllenme olduysa hemen cikicak diye birşey yok
hemsiree Melek06345 ben göremedim ama gören olmuş. bir de erken gebelik testi yap istersen eğer varsa onda çıkıyor 😊 inşallah vardır 🙏🏻
Melek06345 Mirzaninannesiii hem var gibi hem yok gibi 🤔 cumartesi sabah tekrar yapıp pazartesi de kan vermeyi düşünüyorum
Eldgrn Melek06345 aynen daha iyi hafta sonu test de yapabilirsin çok merak edersen 3 gune silik de olsa çıkar zaten