Medine_cicek1 benimde 36. Hafta maşallah iyi gidiyor sizinki benimki düşük gibi şu yorumları gördükten sonra insan kötü hissediyor kendini 😔 Rabb’im sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin sağlıklı olsunlar da inşallah doğduktan sonra daha iyi alırlar 🙏