Kbr2 kızlar bence bunun inançla ilgisi yok yapmayın, bebeğinizin günahına giriyorsunuz resmen, dinen bile hamileler tutmasın denmiş, neden annem tutmuş o tutmuş bu tutmuş diye yanlış olduğu halde bebeğinizi aç susuz bırakıyorsunuz..siz çok özel bi dönemdesiniz bi canlı oluşuyor içinizde.. ben de eskiden bütün gün bi şey yemesem acıkmazdım, bi kahve içer tüm gün takılırdım oruç da etkilemezdi ama şimdi iki saat bi yemeyeyim bayılacak gibi oluyorum..vücudumuz da uyarıyor zaten bizi..hele ki su en önemlisi en az 3 litre su içmemiz gerekiyor..oruç tutarken bu nasıl sağlanacak.. ve yapılan araştırmalar uzun süre aç kalmanın bebeğe zarar verdiğini, hiçbi şey olmasa bile bebeğin beyin gelişimini olumsuz etkilediğini göstermiş..ben o yüzden gebeliğimin başından beri vücudumun uyarıları dinliyorum, acıktıkça hep atıştırırım..hem kendinize hem bebeğinize yapmayın bunu..