nur-0606 Troid vardi bende ama refans araliktaydi 5 aydir cok hızlı calisiyordu ve degerlerim cok düşüktü tsh 0.005 t3 t4 de ayni sekilde düşüktü. Doktor zehirli guatir dedi suan ilac kullaniyorum ama korkuyorum basina gelen yazabilir mi