Kızlar 1 ay önce sezeryan doğum yaptım şuan hareket ederken ya da bir iş yaparken hiç sezeryan olmuş gibi değilim çok şükür çok iyiyim ama dışarı çıkarken hamile pantalonu olsun normal pantalon olsun giyeyim dikişlerim çok acıyor siz ne yapıyorsunuz pantolon giyerken ?