Esra33-34 Merve22021 valla canım bende progestan kullanıyorum açık yeşil akıntım gunde ıkı kez geliyp. Dün idrar kan testı verdım hepsı temız cıktı. Cnku devamlı gelen akıntım yok bır ıkı kez geliyo.
Cananylky Merve22021 bende 1 aydır kullanıyorum bende de sarı akıntı var geçen hafta idrar tahlili verdim bir şey çıkmadı o yüzden takmıyorum.
Gamzess1 Zenkarnec evet canım gyno lomexin mi ne adı öyle bi şey onu verdi dün bi tanesini kullandım bugün birazcık azaldı akıntım gerçekten benim aşırı akıntım artmıştı ya
Zenkarnec Gamzess1 anladım banada verdide hem progestan hem fitil biraz tereddüt ettim bende bugün ilkini kullandım
Gamzess1 Zenkarnec sonuçta doktor bilerek veriyor canım korkma kullan 3 gün arayla mı kullanacaksın sende