Ağustos sonu gibi doğum yapıcam inş. İstanbulda yaşıyorum.
Bebeğe ne almam nasıl giydirmem gerek bir fikrim yok.
Oğlumu nisanda doğurmştm.yaza girerken kolay oldu. Şimdide sonbahara doğru ama eylül ayıda sıcak geçiyor. Yenidoğan sıcak havada olsa uzun kol uzun pijama battaniye falan mı kullanılıor. Özellikle ağustos ayında doğum yapanların tecrübeleri merak ediyorum.