6+1 çıktı bugün gene kalp atışı alamadık aslında sorun kalp atışı alamamak değil 1 martta kalp atışı duyulması ve şuan duyulmamasi sorun kalbi durmuş deniliyor direk alttan da bakıyorlar hep gittiğim Bi doktor bugün gittiğim özelde ki çok kızdı bana ben sana hamile kaldığın anda kan sulandirici başlıcak sin demedimmi dedi ki ilk gebeliğin de doğurana kadar kullanmıştım iğneyi ben bu hamileliğimde devlete gittim söyledim iğne kullanmam gerek diye olmaz genetik testlerin yok veremeyiz dediler bende onları dinledim sonuçta oda doktor bugün ki doktoruma kordondaki kan pıhtılaşms gibi oyuzden kalbi durmuş olabilir dedi haftaya bidaha bakicaz dedi coraspirin verdi bakalım net konuşmadı ama kalp atışı yoktu ve bebek cansiz şekilde yüzüyor gibiydi sabit değildi