Gulsenkaragoz dibuuu valla canim suruplar var mide yanmasi icin ben sut iciyordum soguk bi kerede degil ama yudum yudum o kesiyordu yanmayi
Takasu dibuuu canim gaviscon surup kullanican mecbur. Saglik ocagina git, alti kutu birden yaziyolar gebelere de bir zarari yok. Miden yandikca bir yudum bir yudum iciyosun. Ben 8 sise bitirdim bile.
Yagmurkcr97 dibuuu bendede bogaz yanmasi var yaa.. o da migdeden geliyor sanirim.. bu arada 36. Haftamdaym
dibuuu Takasu senin ne zmaan basladi ki mide yanman evet bendede var o surup tadini begenemdigim icin kullanmadim
Takasu Elifece benim 30 uncu haftada baslamisti. Hatta 29. Su an 35 im.su ictigimde bile yandigi olmustur, midem bogazim.
Kbrasayg dibuuu gaviscon bende işe yaramadı sütün daha çok faydasını gördm uyumadan önce bi bardak soğuk süt tavsiye ederim