nsaglr_ kızlar 5 aylık hamileyim hiç hasta olmamıştım vücudum kırgın sanki bütün kemiklerim ağrıyor. üşütmüşüm. ne yapmam gerekiyor evde yalnızım ?
Zehrakaramanoglu6554 nsaglr_ aynı şeyi yaşıyoruz desenize bende bilmiyorum ne yapacağımı önerisi olan yazabilirse seviniriz 🌸
Oelrlrkmemdmd nsaglr_ Ben gece uyuyamadım agrılardannn üşütünce oluyor parol içiyorum uyumak için direk özellikle bacak ve kollarım agrıyor
nsaglr_ Rmzy-01 içtim bi kaç gün sonra da ailemin yanına kalmaya gidecektim aksilik üstüne aksilik şimdi hasta oldugumu belli etsem eşim gondermeyecek 😅 acilen kurtulmam lazım sagol canim içtim baska onerebilecegin
Oelrlrkmemdmd nsaglr_ 😂😂 aileden uzak olunca öyle eşler göndermek istemiyor nasıl gideceksin bişey olur diyerek bende korkuyorum bişey söylemeye