Kızlar 40+5 teyim. Bebişimin gelmesini bekliyorum. Burada totem başlıkları görmüştüm daha önce ben de açayım dedim belki bizim oğlan gelir 😅 tabi ki en hayırlı zamanda sağlıkla gelsin en önemlisi ama ben de artık sabırsızlanıyorum. Dualarınız da beni de unutmayın 🙏🏻🤲🏼☺️ Hepimize hayırlı kolay sağlıklı doğumlar nasip olsun inşallah