Momandbaby3 kaşıntı, aşırı ödem (bastırınca oyuk görüntüsü), yüksek tansiyon, idrarda protein bunlar başlıca gebelik zehirlenmesi belirtisi kendinizi iyi takip edin. Ama korkmayın da ben bilmeden 1 Ay bu şekilde götürmüştüm tabii en son tansiyonum çok çıkınca sezaryen oldum. Bebek hareketlerini güzel kollayın, üzmeyin kendinizi. Çok geçmiş olsun. 🤍