Sjana çamaşırımda ıslaklık görümce fark ettim. Bide geçenlerde sabah atletimde gördüm. Şeffaf gibi geldi bana. İlk hamileliğim korktum. Rengini tam anlayamadım. Dikkat edeyim rengine bida olursa. Bebeği bile görmedik daha. Pazartesi ilk defa kesesini gördük. Bu kadar erken olması normal mi