Sedaaaa2 Beybisininannesi yanı bende 40 ı doldurdum beklyrm da kanala girmesı gerekmıyor die biliyorum
Aseless Beybisininannesi Doğumum başlamıştı sancılarım vardı ama bebek kanalda değildi bazen doğum anında bile kanala girdiği oluyormuş. Çok uzun saat sancı çekip yoruldugum için süreci hızlandıralım diye suni verdiler bana gerçekten de çok güzel hızlandırıyor. Suni sancıyla 3 saatte çatır çatır doğurdum Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıcakla kalın 😃🌸
BusraOzhan Beybisininannesi hayır kanala girmesi gerekmiyor bebeğin. Hiçbir belirti yokken suni sancıyla doğum başlatılabilir
Tuanacam Beybisininannesi benim oğlum tam kanala girmemişti ama suyum gelmişti 37+5te suni sancıyla doğurdum zor kanala girdi benim için zor bir doğumdu bana suni sancıya artık dayanamadığım noktada başka bir ilaç taktılar açılmam hızlandı bebek kanala girdi 2 kere duşa girdim pilates topunun üzerinde sancı çektim 9 saat sonunda doğumum gerçekleşti bebek kanala tam girmediği zaman ıkınmak zor oluyor
aysebeyza Bende burada bekleyim. 39+4 üm salı günü gittiğimde kanala girmemişti bizim kız 3 gün içinde doğmazsa suni sancı vereceklermiş çok merak ediyorum sancının şiddeti nasıl ve kanala girmeden verilirse sıkıntı oluyor mu
aysebeyza Zehrakhr yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor pazartesi suni sancıyla da gelmezse sezaryene alacakmış sen ne zaman gideceksin kontrole kaç haftalıksın şu an
buusraa32 Bende burda beklemedeyim yarın 40.haftam kontrolüm var sabah doktoruma sorucam bebek doğum kanalına doğum anında giriyormuş arkadaşlar bebek sadece doğum pozisyonu alıyormuş doğum başladığı zaman doğum kanalına giriyormuş
Hayalimdekiseruven buusraa32 hayır öyle bir şey yok 38.haftamda gittiğimde bebek kanalda ve baya aşağıda dendi şuan 39um Doğum anında giriyor diye bişey yok
Duygukam Bende 38+3 deyim gebelik şekerinden dolayı 40.haftayı geçirmeyeceğiz ozamana kadar kendi gelmezse suni sancıyla denicez önce dedi ama hiç bir fikrim yok nasıl olacak en fazla 12 günüm kaldı heycanda var bir yandan🙈
Aseless Hayalimdekiseruven Bebek gelmek istemeyince bırak kanala girmeyi aşağıya bile inmiyor malesef. 3,4 cm açıklıkta bile kanalda değildi bizzat kendim yaşadım bebek neredeyse ağzımdan çıkacaktı. suni sancı verilip suyu patlattıktan sonra ancak kanala girdi
Zehrakhr aysebeyza ister bugün ister pazartesi gel suni sancı deneyelim dedi bende pazartesi tekrar görüşelim diyip kaçtım