Ddmga ben de yaptırdım. Yaptırmadan önce de çok araştırdım, doktor tanıdıklarımla ayrıca görüştüm. Edirne araştırmada yaptırdım oradaki doktor da düşük riskinin kitabi bir oran olduğunu olumsuz bir durum yaşamadıklarını ayrıca iletti. Tecrübeli ellerde yapılması gerekiyor. Alınan su bebeğin idrarı zaten saatler içerisinde geri yerine geliyor. Fetal DNA yaptırsanız dahi kesin sonuç vermez. Amniyosentez ise kesin sonuçtur. Ben yaptırdığım için hiç pişman değilim. Stresli hamilelik geçirmektense kafam rahat devam ediyorum çok şükür. Bana da çok çokkk şey söylendi, ama olumsuz bir sonuç çıkmadı. Gönlünüzü ferah tutun, her şey çok güzel olacak.🥰