36 haftalık hamileyim kızlar hormonlardan mı bilmiyorum ama bu bi kaç gündür yA bebek benim değilse yA karıştıysa diye düşünüp duruyorum biliyorum çok saçma tek benmi böyleyim bi kaç arkadaşıma sordum böyle bişey düşünmediklerini söylediler 😔 Bende niyeyse böyle bazen düşünce geliyor vesvesemi hormonlarmı bilemiyorum 🤦♀️