Hanımlar 33+1 hamileyim karnım indi asgi aşırı şekilde kursağım resmen bomboş kaldı bebeğin hareketlerini artık resmen altımda hissediyorum ve hareketlerinde azalma var erken doğum olur diye korkuyorum benim gibi olan sağlıklı doğum yapan var mı doktor erken doğum riskini olduğunu soyledi daha önceden bir boş gebelik geçirdim ve kürtaj oldum Suan korkuyorum açıkçası