Ben de 37+2 haftalık gebeyim dün gece ilk defa bu kadar belime agrı vurdu kasıklarıma kadar geldi agrı ve düzenli agrıydı aslında korktum biraz 5-10 dakika aralıkla agrı giriyordu ve göğüs altımda bir sızlama oluyordu eşim sağolsun belime masaj yaparak biraz olsun agrımı hafifletti mesela bugün de rahmim böyle zonkluyor ama salı gününe kadar beklemek istiyorum sezeryan günü aldım salı günü için hayırlısı bakalım 🙏🏻