1999luanne evet bende oynuyordum ama saçma geldi sonra vazgeçtim. Bir kaç hafta öncesine kadar alt limitsiz kod veriyordu herkes akın edince sistemi kapattılar bir kaç gün sonra alt limitli vermeye başladılar 100 üzeri 10 200 üzeri 20 tl gibi. Bebeveyn kulübüne girdiğinizde ay olarak çıkan kutucukları görevler var mesela onlara foto yüklediğinizde puan veriyor ayrica onun dışında da soru cevap kısmı vs gibi farklı yerler var oralardan da puanlar toplanıyor 100 puana ulaşınca kutu açma hakkınız oluyor ordan da şansınıza hangi kod gelirse iste. Tabii puanlama sistemi de değişti o yoğunluktan sonra eskiden daha çok puan veriyorken su an az az veriyor. Ayrıca mağazalarda da kod geçerliydi kargo ücreti ödemeden ordan da kullanabilirsiniz hala öyledir belki.