Ceylin680 HZE benim doğum yaptığım hastanede yanımda 35 haftalık doğum yapan bir bayan vardı.oglu küveze girmemiş .20 gündür hastanede yım.bugün doğum yaptım demişti.bebegi 2350 gibi kilodaydi.biraz küçüktü
neslican0644 HZE ilk kızımı 35+2 de doğum yaptım 2900 doğdu ve küvöze girmedi. Şuan 7 yaşında gayet sağlıklı. İkinci kızımı 4 ay önce 28.haftada doğum yaptım 60 gün küvözde kaldı. Şimdi evdeyiz
HZE Ceylin680 bizimki 33te şimdi 2276 gr. Ciğer geliştirici falan vururlar bana da diye tahmin ediyorum bakalım. Cok teşekkür ederim cevapladığınoz icin
PinarArslan neslican0644 Allah bağışlasın evlatlarınızı, benimde erken doğum riskim var şuan 26 haftalığız ikiz kızlarımla bebeğiniz kaç kilo doğdu
Tulayyy- Kimm47 ndn erken dogum olmustu acaba bende 35 deym doguma alıck drm yuksek tansyondan dolayı bebegı 32 haftayla uyumlu ılerlıyoms😔 cok korkuyorm
BusrAras- HZE 35-5 de dogurdum hep 2900 altı demişlerdi kızım 3 kilo dogdu kilosu iyi oldugu için küvöze girmedi
BusrAras- HZE Ultrasonda kilo cok oynuyor insallah yeteri kadar büyümüştür saglıkla dogar minik kuzu 🥰
Sgnn HZE ben 34+2de doktora gittiğimde bugün doğsa bile prematüre sayılmıyor artık beklenenden erken doğum diyoruz dedi. Hiç sorun yaşamadan kucağına alırsın demişti 2350ydi.
Mucizecim HZE 24 saatlik idrarda mi protein bu kadsr cikti benim 446 cikti cok stres yaptım 35+4 haftalığim tansiyonlarm normal cok şükür sizin tansiyonlar nasıl