kuzucugunannesiii annekuzucum Genel anestezi ile mi yoksa epidural mi ? Zor muydu süreç nasıldı ? Benimde 24 ünde doğumum inşallah epidural sezeryan olacağım
annekuzucum ipekyareny sezeryan kısmı çok basit geçti iğne vurdular sırtımdan hemen belden aşağı uyuşmaya başladı zaten 5 dakika da hemen doğum oldu diğer 5 dakika da dikiş işlemleri