Ya normal de her şey çok normal di bebeğim ara da bi uyanır 1 2 saat uyanık kalır sonra uyurdu sürekli böyleydi 2 saati geçirmeden emerdi. Dünn sürekli uyudu zor emzirdim oda 2 3 dakika bazen emmedi. Bugün de uyuyor ama uykusun da Emiyor korkuyorum bir şey mi var olucak diye benim gibi bu durumu yaşayan var mı bu ara da bebeğim 47 günlük